sunnuntai 30. lokakuuta 2011

This is Halloween.

Minun pyhäinpäiväni oli kivoin oikeastaan koskaan. Aluksi oli tarkoitus mennä vampyyrihampaat suussa tälläytyneenä kapakkaankin, mutta jostain syystä se jäi kokonaan pois. (Olisi saanut olla tunnin pidempään baarissa!!!)

Minulla oli vieras kylässä, ja meillä oli oikein hauskaa kahdestaankin. Syötiin hyvin, juotiin vähän olutta ja katseltiin telkkaria. Vähän pistettiin kattausta hienommaksi kuin normaalisti, mutta ei mitään sen kummempaa :)







Jotain pientä krääsää tuli hankittua tiimarista kyseisen päivän kunniaksi, kuten pöytäliina, noita hattu, jääpala astia jolla voi tehdä pääkallon muotoisia jääpaloja, ja pääkallo tikkuja pikkuherkuille.





Sain synttäreideni kunniaksi jo etukäteislahjan, uusimman Nemi kirjan :) Se oli sopiva myös siksi että minulla on kirjahyllyssä jo aiemmat osat. Mietin vaan että miksi sen kannesta tehtiin nyt valkoinen kun muut osat ovat mustia -.-' ?

Löysin myös " Draculan tarinan" - kirjan kahdella eurolla kirpparilta.





Olen iloinen ja onnellinen onnistuneesta Halloweenistä :)

4 kommenttia:

  1. Nuo Tiimarin Halloween-krääsät ovat ihania! Nemin kansi tosiaan hämäsi,valkoinen!?!

    lady-in-the-shadows.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Toi sanavahvitus oli muuten "mental" :D

    Ja hei, olit soitellu pari viikkoo sit, olin Egyptissä! :)

    VastaaPoista

Remember Your Manners.
I will review the comments before publishing.