sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Uudenvuoden lupaukset

Vuosi on taas kulunut ja siihen sisältynyt paljon paskaa, mutta myös hyviä asioita.
Tänä vuonna yritän parantaa edelliseen nähden, ja olen ajatellut " luvata " jotain itselleni.

1. Kliseinen " aion olla parempi ihminen" lupaus. Luonteelleni en mahda mitään, mikä on aina ollut ongelmakohta ihmissuhteissani, mutta voin yrittää hillitä sitä. Voin myös yrittää paikata asioita ja ottaa härkää sarvista, enkä paeta ikäviä asioita.

2. Aion laihduttaa 5-10 kg. Lenkkeilen vähintään 3 kertaa viikossa ja jätän kaikki makeiset pois. Suon itselleni kuitenkin ravintolakäynnin kerran kuussa.

3. Yritän saada joka viikko jotain luovaa aikaiseksi, esimerkiksi maalauksia tai ompeluhommia. Viimeaikoina olen käynyt töissä ja pelannut pelejä sekä nukkunut.
O ou.

4. Yritän vähentää shoppailua, sekä päästä eroon ylimääräisestä tavarasta. Olen tullut siihen tulokseen että minä shoppailen vain suruuni, en siksi että minä oikeasti tarvitsisin mitään.

5. Yritän saada pällini kuntoon. Lopetan sellaisten asioiden murehtimisen joille en mahda mitään. Eihän siitä minulle erikseen makseta.
Minä en nimittäin teekään mitään muuta kuin murehdin ja murehdin. Unohdan ne ihmiset jotka ovat minulle haitaksi.
Yritän ottaa kaikki vastoinkäymiset vastaan siten, että niitä en masentuisi vaan yrittäisin nähdä siitä positiivisen puolen.

6. Yritän säästää rahaa. Haluaisin mennä käymään vähän reissaamassa ulkomailla.

7. Otan uuden tatuoinnin tai jatkan vanhoja.

Jos huomaan jotain " lupauksia" puuttuvan, kirjaan ne tähän myöhemmin ylös, jolloin voin itse käydä niitä katsomassa ja muistuttaa itselleni mitä piti tehdä ^^

Yritän myös tehdä mielenkiintoisempia päivityksiä blogiini. Olisi kiva lisätä jokunen kuva itsestäni joskus, mutta minulla ei valitettavasti ole ketään joka niitä ottaisi. Tuntuu vaan jotenkin tyhmältä ajastimen kanssa säheltäminen ^^

Sitten muita kuulumisia:

Tänävuonna vietin vuodenvaihdetta Imatralla kaljaa juoden ja leffoja katsellen. Poltettiin myös pari tähtisädetikkua. Oli todella ihana ja rentouttava reissu :) Ainut mikä harmittaa on vr:n älyttömän kovat junalippujen hinnat, itse maksoin 70€/ suunta lipusta. Huh huh. Alkaa melkein tuntumaan että pitää jostain väärentää opiskelijakortti.



Tässä kuva lempielokuvastani. Rakastan Gary Oldmania <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Remember Your Manners.
I will review the comments before publishing.