Jooh.. mikähän tässä on että suomalaiset ei oikein handlaa tuota asiakaspalvelua?
Tuntuu että kun tilaan melkein mistä tahansa suomalaisesta puljusta niin jotain menee pieleen... eikä Stuntman tee poikkeusta.
Tilasin kaksi viikkoa sitten neuleen. Ihmettelin jo viime viikolla että missähän se mahtaa olla, kun yleensä toimitus luulisi kestävän sen pari päivää.
Tottelin kuitenkin nettisivun ohjetta kiltisti, jossa sanottiin että ota yhteyttä vasta kahden viikon kuluttua jos tilausta ei ala kuulumaan.
Laitoin sähköpostia sinne, ja kysyin että miksi kestää. Tyypit on siellä silleen että mikä tilaus? Ei me olla mitään tilausta saatu. Aika jännä, mutta rahat on minun tililtä kuitenkin veloitettu.
Sitten sieltä tulee jotain selittelyä ja hevonpaskaa jossa koko asian syy vieritetään minun niskoilleni, ja esittävät asian että " meistä riippumattomista syistä" ei sitten sitä neuletta toimitettukaan.
Asiakkaan vikako se sitten on jos heillä paskoo nettisivut, tai mikä liekkään, että tulevat tilaukset eivät näy? Kuinka moni muu on jäänyt ihmettelemään että rahat meni mutta mitään ei tullut vastineeksi?
Minä tyhmänä kävin sivuilla tarkistelemassa että onko se kenties loppuunmyyty, mutta en voinut käsittää miksei minulle siitä ole sitten ilmoitettu. En saanut koko tilauksesta minkäänlaista tilausvahvistustakaan. Jos en olisi ottanut puljuun yhteyttä, olisin saanut odotella neulettani maailman loppuun asti.
Tyypit eivät edes ihmetelleet että tilille oli ilmestynyt vähän extraa, mutta varastosta ei ollut hävinnyt yhtään mitään.
Vitutti niin paljon töissä tänään, että vedin koko päivän apinanraivolla. Jotkut joutuu oikeasti tekemään paljon duunia sen 45 euron eteen minkä minä siihen neuleeseen "sijoitin".
Katsotaan nyt joudunko odottelemaan vielä kolmannenkin viikon että saan sen vitun paketin tänne landelle.
Mielenkiintoista on se, että kun tilaan rapakontakaa Englannista tavaraa, se tulee parissa päivässä. Sitten kun tilaat suomalaisilta urpoilta jotain niin et saa mitään! Tai sitten sieltä tulee väärän kokoinen, värinen tai näköinen asia. Mikä siinä on niin vaikeaa, että lukee huolellisesti tilauksen tiedot, pakkaa sen johonkin pussiin ja vie postiin?
Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun Stuntmannilta tilaan yhtikäs mitään. Osaamattomat asiakaspalvelijat eivät edes antaneet minkäänlaista korvausta omasta mokastaan.
Sitten ihmetellään miksi joillain yrityksillä menee vähän huonosti. Saavat syyttää ihan itseään jos jengi ryhtyy tilailemaan ulkomailta, kun siellä tuntuu palvelu pelaavan. En tiedä onko koulutuksessa täällä vika, vai onko sinne palkkailtu pelkästään urpoja, että ne hyvät asiakaspalvelijat istuu työttämänä kotona. Näin tuntuu maailma makaavan.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tilasin joskus viime marraskuussa stuntilta miehelleni vuosihäälahjahjan... odottelin ja odottelin, ei tuotetta näkyny...laitoin viestiä että koska mahdollisesti saapuisi kun hääpäivä on viikon päästä ja olisi kiva saaha se lahja siihe mennessä... vastausta tuli että tuote ei ollut tullut vielä heille englannista että laittavat seuraavaan tilaukseen... kysyivät vielä ettänhaluanko perua tilauksen!! Vastasin vaa että en helvetissä peru ku sitä jonolen yli kuukauden oottanu, että aion saada sen tuotteen kun kerra sen olen tilannutkin... no niinhän siinä sitten kävi etten voinu antaa sitä hääpäivänä kun tuote suvaitsi saapua vasta tammikuun lopussa!! Että näin nopea toimitus, noin 3kk meni sen parin viikon sijaan!! :D voi jäädä jatkossa tilaukset tekemättä siihe puljuun...
VastaaPoistaMulle kävi joulun alla ihan samanlainen juttu WSOY:n nettikaupan kanssa. Tilasin kaverille joululahjaks kirjan ja ihmettelin, kun ei tullu tilausvahvistusta eikä kirjaa kuulu ja joulu lähestyy. Niinhän siinä sitten kävi, ettei tilaus ollu menny ollenkaan perille, mutta rahat kylläkin (eivät viitsi ottaa yhteyttä, jos huomaavat että on tullu massia, mutta ei rekisteröityä tilausta...) eikä se kirja loppujen lopuks sit ehtiny jouluks perille, tietenkään.. Vähän kyllä sapetti, tuli vain mieleen, että voisko nuo sumat johtua myös jostain pankkien urpoiluista. Niin tai näin, ois vähintäänkin suotavaa, että puljusta otettas ite yhteyttä tai saisi jonkin korvauksen, eihän tuo nyt niin vaikee ole huomata, jos on rahaa ilmestyny kuin tyhjästä. -.-
VastaaPoistaWerewolf:
VastaaPoistaTuo on aika perseestä että myyvät eioota... voi olla että niilä on loppunut se varastosta eivätkä kerenneet tilata uutta tilalle ajoissa. Tuonkin voisi estää sillä että päivittäisi nettikauppaa sitämukaa kun myyvät kivijalka storesta kamaa pois. Itse tosiaan olin aika "onnekas" kun ei mennyt kuin vajaa kolme viikkoa että sain sen neuleen ^^
Ida: Itse luulen että niiden palveluntarjoaja paskoo, jonka kautta se niiden tilaus menee, tai sitten niiden omat nettisivut paskoo jos sieltä ei kuulu edes tilausvahvistusta. Onhan näitä :/
Stuntmanilla on kyllä sen verran epämääräiset nettisivut, etten ole uskaltanut sieltä tilata. Itse kauppakin sijaitsee hevon korvessa ränsistyneen rakennuksen vieressä olevassa varastossa vähintääkin epämärääisellä alueella. Ei siitä pitkä matka Mikkelin keskustaan ole, mut ei kyllä kauheen luotettavalta vaikuta ne nettisivutkaan.
VastaaPoistaMinulla ei ole ollut ongelmia nettikauppojan kanssa Suomen sisäpuolella, mutta ei myöskään Englannista tilatessa onneksi. En ole koskaan ollut "hyvä raivoamaan" :D