Näytetään tekstit, joissa on tunniste kynähame. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kynähame. Näytä kaikki tekstit

maanantai 15. elokuuta 2011

Shoppailua

Enpä ole vähään aikaa postaillut mitään shoppailujuttuja, vaikka olen minä sitäkin kerennyt tehdä. Kävin Ropeconin aikaan tietysti morticiassa ja backstreetissä ja sieltä tarttui mukaan kaunis kynähame.






Cybershopista ostin tämän metallisen sydänkorun (9€) kun Backstreetissä sama koru olisi maksanu 30€ Wtf :D:D
Ei siinä mitään, vituttaisi jos olisin maksanut siitä sen kolmekymppiä kun lukko hajosi tuosta ensimmäisen käyttökerran jälkeen.

perjantai 18. maaliskuuta 2011

Backstreet tilaus, paljon ale kamaa !

Hiphei, meikä rakastaa alennusmyyntejä! Kaikki alennushintalaput houkuttaa, varsinkin ne joissa on -50%. Backstreetin nettikaupassakin oli ale, ja tilasin sieltä muutamia kivoja vaatekappaleita ja koruja.

Tykkään todella paljon pitsistä, ja pvc:stä ja varsinkin jos niitä yhdistää keskenään. Nämä kaulapannat ja käsikorut olivat alessa, ensimmäinen oli jonkinlainen setti jonka yhdisti kaulapannan käsikoruun ketjulla, jonka otin kyllä heti ensimmäisenä pois. Oli ehkä vähän turhan teini juttu :D Hintaa setillä oli yhteensä 17.45€







Toinen kaulapanta oli tämmöinen jossa oli mustat siivet. Pidän tosi paljon noista neppareista joissa on pääkallioita :) Hintaa korulla oli 12.25€






Sitten tämä kynähame oli myös alennuksessa hintaan 34.95€. Materiaali yllätti minut, se oli tuollaista vähän tekonahan näköistä juttua ja sivuilla on jotain brokadin jäljitelmää. Malli on myös tosi outo: se on todella matalavyötäröinen ja leveä ylhäältä mutta alhaalta älyttömän kapea. Koot myös ovat pieniä, sain itseni surssittua kokoon L, vaikka normaalisti käytän kokoa M.
Tykkään kuitenkin tästä mallista, olisi voinut olla etupuolelta pidempi kylläkin, niin vyötäröltä kuin helmasta. Tämä jää rumasti tursottamaan esim korsetin alta näkyviin. Täytyy vissiin laittaa pidempi paita alle!
Pahoittelen paskaa kuvan laatua. Uusi kamerani ei ole läheskään yhtähyvä kuin se edellinen... tässä odottelen innolla rahoja vakuutysyhtiöltä että jos ostaisi sitten ihan oikean kameran.





Jos ette ole sattuneet huomaamaan niin lempivärini mustan rinnalla on violetti :) Ostin tämän Lipin fishnet paidan myös violettina, minulla on se jo mustana. Tämä malli on osoittautnut suosituksi, vieläkin sitä myydään ja valmistetaan vaikka se on jo vanha. Paidan hinta 22.45€




Yleensä karsastan vähän bling blingiä vaatteissa, mutta tämä korsetti oli todella viehättävä. Paljettikuosi alla ja mustaa pvc:tä päällä. Merkki on burlesk, joten korsetin luut ovat muovia mutta voin aina vaihtaa ne metallisiin. Hinta: 30€





Jokaiselta löytyy nykyään näitä käpäliä, itsellänikin näitä on mustana, pinkkinä, luunvärisenä ja vihreänä joten pitihän ne saada vielä violettinakin. Riippuen väristä, materiaalin laatu vaihtelee. Esim toinen näistä violeteista putosi pöydältä matolle ja siltä irtosi sormi. Liimasin sen kyllä kiinni siihen, saa nähdä pysyykö. Hintaero on myös huomattava: Cypershopissa nämä samat kädet maksaa 6€/pari mutta backstreetissä samat käpälät on 14.90€
Voisi tietysti ostaa niitä kasan cypershopista ja värjätä itse niitä erivärisiksi :)



Kreepsville 666 paita oli " pakko" ostos. Olen sitä katsellut sivuilta pidempään mutta suolainen hinta: ~45€ t-paidasta on aika hemmetin paljon. Mutta ajattelin nyt että what a hell, kerrankos sitä! Väri tietysti violettina ^^





Tätä paitaa en tilannut backstreetiltä vaan huudosta ostin. Kotona huomasin että mitä helevettiä, takaosa on jotain LOIMUSAMETTIA! yöööhh miks ihmeessä joku suunnittelija on päättänyt yhdistää tähän vaatteeseen loimusamettia?? Itse olisin laittanut mustaa trikoota vaikkapa. Sitten topissa olleet olkaimet eivät joustaneet yhtään ja tuntuivat olevan ihan väärissä kohdissakin joten irroitin ne kokonaan pois. Lisään siihen säädettävät olkaimet ja vaihdan takaosan johonkin mattapintaiseen kanaiseen mustana, ennekuin tuota voi käyttää :)




P.S Olen harjoitellut tekemään kotona rastoja. niistä on tullut aika ouenlaisia vaikka kuinka niitä tuperaan, kuumennan ne silitysraudalla jolloin ne kutistuu kasaan. Kuvamateriaalia luvassa kyseisistä yrityksistä kunhan saan tehtyä joskus jotain johon olisin tyytyväinen ^^

lauantai 11. syyskuuta 2010

Suuri vaatepäivitys osa 2: Black Diamond Dynasty

Ihanaa kiiltävää pvc:tä !
Lipillä oli alessa Black Diamond Dynasty sarjaa, joten tilasin sieltä kaksi hametta, lyhyen ja pitkän, takin sekä paidan.



Lyhyt hame:



Pitkä kynähame:


Paita:





Ja upea takki kivoilla puhvihihoilla; takista löytyy myös kaunis violetti vuori. Vetoketju että napitus edessä ja ihana nyöritys takana ! Nyöritystä löytyy myös hihoista :)






torstai 22. lokakuuta 2009

Jakkuja, hameita ja mekkoja.

Taas vaatteita on kertynyt ihan sikana, ja mulla alkaa olla ongelmia saada ne sopimaan vaatekaappiin, vaikka kuinka hienosti viikkaisin ne. Tarvitsisi isomman kaapin :(

Minä tykkään jakuista, ja varsinkin liituraita jakuista. Ja plussaa on vielä se, että ne on samettia. H&M:llä on ollut mallistoissa tuollaisia jakkuja pidemmän aikaa, ja kaksi onnistuin pyydystämään itselleni kirpparilta, molempien hinta oli jotain 5€/kpl








Tämä jakku on kirpparilta kanssa, mutta tuunasin sitä siten että laitoin siihen nuo hopeiset napit( takki maksoi 4 €) :






Tämän mekon ostin kirpparilta hintaan 15€, merkki on Collectif





Tämän mekon ostin kaverilta, sama merkki ja sama hinta :







Tämä mekko on huudosta, merkki vissiin k-star, hintaa tuli joku 40€




hihat siihen :




Lip Servicen mini hame ( kutsun sitä kyllä vyöksi ):




Army tyylinen hame, ostettu kaverin kaverilta 2€:




Satiininen kynähame kirpputorilta muutaman euron:





Joku backstreetti hame, ostettu kaverilta 10€




Ihana vekkihame kirpparilta 4€





"Alushousut " Leg Avenuelta




Upea Lip Servicen metallinpunainen mekko ! Tein vaihtokaupat :)






Lip Servicen Pvc legginssit / capri byysat :





Uudet rintaliivit kirppikseltä 2.50€




Kiva kotihame kirppikseltä 4€




Hello Kitty byjama kirppikseltä muutamalla eurolla :




Revityt housut henkka maukalta, jotain 30€ ( on muuten tosi kivat !! )




Neulepaita / mekko, tilasin henkka maukan kuvastosta 25€





Lolita tyylinen takki ostettu kaverilta, olisko merkki ollut joku Chriminal Damage 10€