Näytetään tekstit, joissa on tunniste chriminal damage. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste chriminal damage. Näytä kaikki tekstit

torstai 22. lokakuuta 2009

Jakkuja, hameita ja mekkoja.

Taas vaatteita on kertynyt ihan sikana, ja mulla alkaa olla ongelmia saada ne sopimaan vaatekaappiin, vaikka kuinka hienosti viikkaisin ne. Tarvitsisi isomman kaapin :(

Minä tykkään jakuista, ja varsinkin liituraita jakuista. Ja plussaa on vielä se, että ne on samettia. H&M:llä on ollut mallistoissa tuollaisia jakkuja pidemmän aikaa, ja kaksi onnistuin pyydystämään itselleni kirpparilta, molempien hinta oli jotain 5€/kpl








Tämä jakku on kirpparilta kanssa, mutta tuunasin sitä siten että laitoin siihen nuo hopeiset napit( takki maksoi 4 €) :






Tämän mekon ostin kirpparilta hintaan 15€, merkki on Collectif





Tämän mekon ostin kaverilta, sama merkki ja sama hinta :







Tämä mekko on huudosta, merkki vissiin k-star, hintaa tuli joku 40€




hihat siihen :




Lip Servicen mini hame ( kutsun sitä kyllä vyöksi ):




Army tyylinen hame, ostettu kaverin kaverilta 2€:




Satiininen kynähame kirpputorilta muutaman euron:





Joku backstreetti hame, ostettu kaverilta 10€




Ihana vekkihame kirpparilta 4€





"Alushousut " Leg Avenuelta




Upea Lip Servicen metallinpunainen mekko ! Tein vaihtokaupat :)






Lip Servicen Pvc legginssit / capri byysat :





Uudet rintaliivit kirppikseltä 2.50€




Kiva kotihame kirppikseltä 4€




Hello Kitty byjama kirppikseltä muutamalla eurolla :




Revityt housut henkka maukalta, jotain 30€ ( on muuten tosi kivat !! )




Neulepaita / mekko, tilasin henkka maukan kuvastosta 25€





Lolita tyylinen takki ostettu kaverilta, olisko merkki ollut joku Chriminal Damage 10€