maanantai 23. elokuuta 2010

Kampauspöytä!

Ennen vanhaan kampauspöytä kuului talon naisen normivarusteisiin, mutta nykypäivänä hyvin harvoilta näitä löytyy. Mutta minäpä löysin tällaisen kirpputorilta; ja olen täydellisen tyytyväinen ostokseeni!
Kampauspöytä on joka naisen PAKKO ostos !
Kampauspöydän laatikoihin saa kätevästi kaikki meikit hyvin saataville, hiusharjat ja kammat voi laittaa esteettiseen asentoon pöydän päälle, hiustenkuivaaja ja lakat mahtuu mukavasti pystyyn reunalle. Siveltimet, hajuvedet ja korut myös. Koko hoito kätevästi yhdessä paikassa hyvillä peileillä varustettuna! Ei tarvitse enää rampata vessassa laittamassa tukkaa ja tihrustaa pikkupeilistä eyelinerin kanssa.
Pienellä tuunauksella saa siihen myös hyvät valot joka helpottaa asiaa huomattavasti ^^
Pöytä: 50€ kirpputori
Karvatuoli: 8€ kirpputori
Hylly: 5€ Lidl
Spottivalot: 15€ Lidl




5 kommenttia:

  1. Multa löytyy täysin samanlainen mutta valkoisena :D Nyt tosin antiikkihuutokaupasta mieheni hankki sellaisen jättikokoisen kampauspöytä härpäkkeen :)

    VastaaPoista
  2. Mahtuuko sinulla oikeasti kaikki kosmetiikkatuotteesi tuonne? Minulle tuo ei riitäisi ei sitten alkuunkaan... Olen itseasiassa etsimässä kampauspöytää, mutta juurikin suuren meikki-, voide- ja hiustuote -arsenaalini takia en ole vielä löytänyt riittävän isoa ja samalla kaunista pöytää.

    VastaaPoista
  3. Mun äidillä on valkoinen kampauspöytä, joka on mulla ollut joskus teininä käytössä. Nyt ajattelin sen raahata tänne mun uuteen kotiin! :) Peili tosin on irroitettu, mutta sen saa helposti paikalleen. Innostuinkin nyt tästä tosissani. :D

    VastaaPoista
  4. Itseasiassa kaikki hiuskorut eivät mahdu ( lähellekkään ) tuohon kampauspöydälleni, mutta kyllä; meikit ja hiustenlaittovälineet mahtuvat :) Meikkejä minulla ei ole paljon koska käytän samoja tuotteita jatkuvasti, ja hiustuotteitakaan en käytä kuin lakkaa :)
    Kirpputoreilta tosiaan löytää kivoa vanhoja huonekaluja edullisesti! Karvatuoli kylläkin on kulahtanut mutta jos päällystän sen uudestaan jollain kankaalla niin sehän on kuin uusi ! ;) Onneksi siinä on mustat jalat.

    VastaaPoista
  5. Löytyy samanlainen, mutta ilman peiliä ja sinisenä.. Luvin it! Se ootteleeki uutta maalia pintaan.

    VastaaPoista

Remember Your Manners.
I will review the comments before publishing.