sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Ventovir @ Hellsin-ki

Heipähei!
Lähdin miekkosen kanssa viikonlopuksi Helsinkiin shoppailureissulle, ja samalla tavattiin myös kiltalaisia, joista yhden luona yövyimme.

Juna matkamme alkoi Kuopiosta, miehellä oli lomaa parisen viikkoa jolloin hän oli luonani vierailemassa. Luonnollisesti nuo kaksi viikkoa kului aivan liian nopeasti, mutta loman lopun sentään kruunasi yhteinen matka Helsinkiin.

Kuva minusta junailemassa:

Omat eväät pitää olla mukana:

Perille saavuttuamme nukuinne hyvät yönuet jonka jälkeen lähdimme keskustaan shoppailemaan. Luonnollisesti kävin läpi arvattavat kaupat kuten Morticia, Backstreet ja Cybershop.
Morticia oli shoppailu antimiltaan köyhintä sorttia noista kolmesta, ja olin siihen kovin pettynyt. Ostin kuitenkin hieman tuomisia Kuopioon ^^ Eniten tein löytöjän Cyberistä, mikä oli yllätys koska en ole sieltä ennen ostanut oikeastaan yhtään mitään. Myös Backstreetistä laukkuun lähti muutama vaatekappale.

Shoppaholic kuva:

Makutuomarit ja hovikantajat:

O ou

Välillä piti käydä pitämässä hieman taukoa ja juoda ansaitut oluet.

Sen jälkeen menimme bussilla takasin kämpille jonne jätimme kaikki ostokset.

Yksi kiltalaisistamme on töissä kokkina eräässä ranvintolassa, jossa kävimme sen jälkeen syömässä. Ruoka oli oikein hyvää :)

Piti laittaa jo uusi mekko ja bolero päälle.

Om nom nom hyvää on.

Maistui!

Sen jälkeen menimme taksilla takaisin Espooseen ottamaan muutaman lasillisen ennen baareihin lähtöä.

Jalkahieronta oli kiva saada kun oli korkkareilla talsinut koko päivän pitkin poikin :)

/kneel

Kiltalaisia.

Kävimme jossain ihme mestassa jossa joku paska coveri bändi päätti soittaa humppaa. Päätimme lähteä vittuun ^^ . Sen jälkeen yritimme mennä Heavy cornerille mutta se oli mystisesti kadonnut jonnekkin ja tilalla oli joku rommi baari 0_o
Mentiin sitten johonkin jalkapallo kapakkaan :D

Seuraavan aamun fiilikset olivat tämän suuntaiset :

Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan, eikä tämäkään tehnyt poikkeusta. Juna-asemallehan sitä piti lähtä ja hyvästellä kulta-kultanen joka lähti Imatralle ja minä taas Kuopioon.

Seuraavassa päivityksessä näemme mitä kaikkea sitä tuli taas ostettua!! :)

1. Tämä oli mukavan positiivinen postaus :) Näytät kuvissa onnelliselta.

2. Näyttää siltä että sulla on ollut mukavaa. :) <3 Ja ootte muuten todella söpsä pari. ^^

3. Ihastuttava postaus, tällaisia lisää ! :)

4. Jep, Heavy Corner myytiin viime loppukesästä. :( Jengi oli jonkun mielenhäiriön saaneina hajaantunut Bäkkäriin (YÄK), Dante's Highlightiin (pienempi yäk) ja PRKL Clubiin, josta kyllä itsekkin pidän. Sääli sinänsä, Nurkassa tuli vietettyä ihania iltoja. :(

5. Epistä, joku päässy Hesaan :D

Btw, oli tosi hyvät ne korkkarit jotka sulta ostin, kerrankin täydellisen kaareva jalkaholvi, yleensä jää tyhjää siihen kantapään ja päkiän väliin! :) + Mainio korvaaja Dollyille. Ja poikaystävähän "tykkää", kun kengät lisii. :DDD

Tuli noista reissukuvista mieleen, että sulla on muuten ilmeisesti aika vihreet silmät. Epistä sekin :D

6. Mistress Mystral:
    Harmi kun ei nähy :(

Lady Grotesca: Hohoo söpökö :D O ou.

Lightness: Yritän kovasti saada aikaiseksi :) Yleensä arki on vaan niin harmaata ettei tule tehtyä tai mentyä mihinkään.

Akka Perkele: No justiisa, katottiin googlesta niin se näytti edelleen siihen missä se Corneri aikasemmin oli... aika jännä ettei oo päivitetty mitään sivuja tms :( Noista muista taas en landena tiedä yhtään mitään missä ne ees olis ollu :/

Umy: Jos sitä helsinkiinkin kerran vuodessa menis käymään :D Edelliset kerran itse olin siellä viime kesänä Ropeconissa.

Kiva että kengät oli hyvät ja sopivat :) Itselläni niitä on liikaa niin pitää luopua joistain.

Aijaa, en tiennyt että vihreissä silmissä jotain epäreilua olisi, äidiltänihän syntyessäni sain :)

Remember Your Manners.
I will review the comments before publishing.