tiistai 15. tammikuuta 2013

Blogisi inspiroi minua


Sain tämän Blogisi inspiroi-tunnustuksen bloggarilta Banshee Blackify. Kiitokset oikein kovasti ! :)

Voin sanoa että tämä haaste ei ollut mitenkään älyttömän helppo, piti kysellä ukolta apua ^^

Tehtävänä on kertoa viisi omituisinta tapaa ja jakaa palkinto 15 muulle inspiroivalle blogille.

1. Minulla on omituinen tapa ostaa kokoajan lisää vaatteita ja muita asusteita, vaikka kaapit pursuaa niitä aivan liikaa.
2. En pysty useinkaan katsomaan elokuvaa yhdeltä istumalta kokonaan, vaan minä poistun paikalta jos hahmoille sattuu jotain erittäin noloa. En pysty myötähäpeältäni katsomaan ^^' En myöskään pysty katsomaan jos eläimiä satutetaan tai tapetaan.
3. Saatan itkeä elokuvan aikana varsinkin jos jollekkin käy oikein surkeasti.
4. Kun hymyilen, minun suupielet menee alaspäin ^^'
5. Minä pelaan World of Warcrafia. Paljon.

Tämän tunnustuksen haluan antaa seuraaville:
En taida edes lukea viittätoista blgia, joten annan niille joiden blogeista pidän ja luen :)

Euphoric Garments
Frillycakes
Desperate Hell

4 kommenttia:

  1. Voihan ihanuus! ♥
    Hihihi..kiitokset ja kumarrukset ja viruaalihalaukset. ^__^

    Heh..mullakin taitaa mennä suupielet alaspäin kun hymyilen, koska sitä hymyä jotenkin pidättää ja sit on ihan hassu mutristus.

    Tätä pitäisi siis kaiketi jatkaa eteenpäin? Onkin pitänyt tehdä postausta aiheesta jo muutoinkin. :P

    ~ Frillycakes ♥ ~

    VastaaPoista
  2. Jenny: Kiitos, blogiasi on kiva lueskella koska se saa minutkin innostumaan ompelusta !

    VastaaPoista

Remember Your Manners.
I will review the comments before publishing.